Monday 16 November 2009

MY LOVE

mak dgn abah yg tersayang...rahmat Allah bersama kalian

mak..abah..
Di saat ini,sungguh aku amat merinduimu...
Betapa aku x sabar utk menemui dan memelukmu...
Meluahkan rasa hatiku,aku sangat sayang padamu...
Hanya doa & tiupan semangat darimu mengiringi perjuanganku...
Moga aku kuat dan tabah mengharungi dugaan & cabaran ini...
Merealisasikan cita2ku dan pulang untuk berbakti...
Doaku padamu moga aku dapat sentiasa menggembirakan hati dan membahagiakanmu...
Ditetapkan hatiku oleh yg MAHA ESA menjadi anak yang solehah...
amenn
kalian adalah anugerah Ilahi yg amat bernilai padaku(^_^)


3 comments:

fatimahismail said...

hai..

fatimahismail said...

salam...rindu mak ayah ker?huhuhu jgn sudey2...saya pn windu jgk..jom kte bersama berpersatuan rindu merindu hehehhe

Norhaliza Ibrahim said...

alaa...bdk 2 dok dkt je,windu gak ke? dia anytime blh blk umah..huhu, x mcm owg